4 Kasım 2011 Cuma

Ne Ayıp Hareket

Evet dostlar şimdi size nah(Ne Ayıp Hareket) yapma sanatından bazı incelikler sunacağım.
Bu hareket o kadar ustalık gerektiren bir harekettir ki aynı zamanda kendine has kuralları bile vardır:

1- Hareketi adamın gözüne sokmayacaksın.Olayını yapacaksın adam kendi bakacak.Ama bazı orjinal durumlarda da göze sokmak belki biraz sayılabilir.O da belki , hemen gaza gelmeyin.

2-1. kural her zaman geçerlidir.Herhangi bir şikayet olduğunda en yakın ihtiyar heyetine başvurulur.

Ben bu supora yıllarını vermiş bir insan olarak ve bu suporun (evet kendisi bir supordur mesela ben supor olsun diye yapıyorum.) kalite insanlarından biri olarak bilgilerimi aktarmaya devam edeceğim.

Yukarıda görmüs olduğunuz yer askerlik yaptığım yerin eski görüntüsüdür.Eski diyorum çünkü benim zamanımda karakol yıkıktı,yeniden yapılıyordu simdi tamamen değişmiştir.Neyse konumuza dönelim.
'Komutan' yazan binanın içinde komutan odası ve askerlerin takıldığı oda vardır ve ara sıra komutanlar nöbet yerlerini gezerler.Ayrıca nöbet kulübeleri arasında telefonla iletişim vardır komutan çıktığı zaman askerler birbirlerine haber verirler.Komutan nöbet kulübelerini gezmeye önce 1 numaralı nöbet kulübesinden başlar ve 2,3 yapıp odasına geri döner.Bazen çok uzak olduğu için 3'e gitmeye götü yemez, 1 den bakarak kontrol eder.
Malum olayın olduğu sıralar artık askerliğimin son günleri ve teo(teğmen) i***lik olsun diye bana 8 saat nizamiye nöbeti yasladı 4*2 tutacağım ayrıca karakolda asker sayısı o gün az ve nizamiyede tek başıma takılıyorum.İkinci 4'lükteyiz'beyni yemişim'.Nöbet kulübelerinde de birer asker var ve bazılarının da nöbet saati 6 ya yaklaşmakta....

Bora: mınaski ya 4 sa tek başına nizamiye nöbetimi olur olm yaa
bora: Hacı şunun şurasında kaç günümüz kaldı.
Bora: Kaldıramıyo pezo gitmemizi kendi hep burada tabi.
bora: Olm geçen süloya yaptığını biliyosun
Bora: Evet abi o neydi ya ayıp çocuğa yat-kalk yat-kalk 20 bin defa
bora: ehuehu nasıl girdi ama içeriye bak bak böle eller cepte 'süloo neden uyuysun'
Bora :ahuahahhaaahh aynısını yaptın lan eheue.adama bak.herif kaç sattir burda uyur tabi , sıçar bile istese
bora: ahahhahahaha kırdın geçirdin vesselam beyav
Bora: olm senin geçen gün söylediğin şarkı neydi. gece gece ne gittiydi be.
bora: şeyi mi diyosun pamp ap dı cem pamptırcamm pamti pomti staptınn auuuuuvaav ov sees to sayyy
Bora: ulan kötü oldum valla ha.ahahhaha
bora: pamp it noluyoooo ahuahuaa
Bora: ahuahauhaa

İki saat daha geçmişti.6 saat bitti. Muhabbet edince çabuk geçiyor tabi:) Nöbetçi değişimi oluyordu.Askerlerden biri 3 numaraya gitmek için önümden geçerken:

Mağdur: Hacı be komutan çıkarsa arasana mal gibi yakalanmayalım.
Bora: Alırsın bunu(nah yapıyorum)
Mağdur: Heee alırım geçen sen aldın ya unuttun galiba.Gözlerin fal daşı oldu ahuhuahaha
Bora: Olm osutturucam lan seni
Mağdur: astra hahahhahaa

Mağdur nöbet kulübesine gitmekteydi bense borayla intikam planları yapmaya başlamıştım.Kara kara düşünüyordum.Yaklaşık 40 dakika sonra 1 no'lu nöbet kulübesindeki nöbetçinin batarya almak için karargaha girdiğini gördüm ve aklıma müthiş bir fikir geldi ama bayağı riskliydi.hızlı olmam lazımdı...

Bora: Hacı şurada iki dakika dur hemen geliyorum.
bora: nereye lan!!
Bora: Gelince anlatırım hafız sen benim silaha bak bişey olursa a-skerler beni

Morice Green gibi kulübeden koşarak çıktım.Ve 1 numaralı nöbet kulübesine girdim telefonu elime aldım(askerde neler almadım ki elime...).Hızlı bir şekilde 3 numarayı aradım...

magdur: önce vatan ben mağdur
Bora:hacı komutan kontrole çıktı 1 numarada dikkat et

Telefonu kapadığım gibi pozisyonumu aldım...... eveet pozisyonu biraz daha yakından izleyelim oynat bilocum.
Yanda görmüş olduğunuz pozisyonu aldıktan sonra:) mağduru izledim.İçeriden öyle bir can havliyle çıktı ki yavrum yazık acıdım.Mağdur dışarıya çıktığı gibi Nikon(süper dürbün)'a sarıldı ve nikonu direkt bana doğru döndürdü.Baktııı.Baktııı.Sonra kafayı kaldırıp canlı gözle baktı...nikondan baktı.... canlı baktı............
Elimle (aldın mı?) işaretini yaptıktan sonra son sürat görev yerime gittim(artize bak görev yeriymiş mal herif)


Görev yerime giderken aklımdan geçenler:

olması gereken: olm ya komutan çıksa ya silahın g.t altı olsa kafan basmıyor di mi?az kaldı biraz akıllı olmam lazım.

Reelde: Nasıl koydum pezevenge ahahaha olm bunu tan abiyle tolga abiye kesin anlatmam lazım umarım bahadır abi görmüstür.

Ben nöbet kulübeme giderken telefon hiddetle çalmaktaydı(askerde bu şekil çalıyo telefonlar:)

Bora: nizamiye bora.
Mağdur: sen tam bir yavşaksın
Bora: ahuahuah aşşa bak aşşa ahhahahaaa
Mağdur: hacı zaten mağdurla muhabbete dalmışız herife dedim dikil biraz ben şu sotede oturayım.tınmadı bile g*t.
Bora: Mağdur derkennnnnn??........



TRUE STORY



not: konu askerlik olunca biraz küfürlü oldu özür dileriz(bilo)
Ayrıca yeni farkettim altımda asker donu var:)

4 yorum:

  1. birol çok pro olduk bu sporda artık sponsor bulmak lazım ahuahuaha :)) eleman şaşı olmuştur ama bide faceten ne yidirdim sağa :D (g.ü.)

    YanıtlaSil
  2. zaten g.ü yorum yapmasaydı cok fena şaşıp kalırdım.:)) evet hikaye eglencelı tabı olay anının tadı hiçbişeye değişilmez biloo:))

    YanıtlaSil
  3. s.p bu arada:))

    YanıtlaSil